Reactie plaatsen

Reacties

Marco Flaskamp
15 dagen geleden

Graag zou ik een nieuwe afspraak willen maken voor een medische pedicure behandeling. Het gaat vooral om het verwijderen van eelt. Zou dat kunnen op 1 juli om 11:00 uur? Ik hoor het graag met vriendelijke groet.

Marcella
3 maanden geleden

Superblij met de behandeling en het advies van Kevin, ik kan het iedereen aanraden 👍🏻

Soma Rahimi
2 jaar geleden

Geweldig blij met je advies! Bedankt voor je fijne behandeling.

Franca
2 jaar geleden

Vanochtend voor het eerst geweest. Basis pedicure en gellak. Heel goed bevallen, meteen meerdere afspraken gepland. Vakkundig en gezellig!

Margot
2 jaar geleden

Fijn geholpen, snel en netjes gedaan!

Retty Geysen
2 jaar geleden

Topper van een pedicure! Fijne ontvangst en goed advies bij vragen. Neemt de tijd voor je. Kan hem echt aanbevelen!

Yael
3 jaar geleden

Very good service, warm and friendly. Gave me suggestions for a nail problem. I will be back in 6 weeks.

John Scholten
3 jaar geleden

Prettige ontvangst. Vriendelijk benaderd. Fijne pedicure behandeling. Zag er erg tegenop maar is 100% meegevallen en voor over 6 weken weer een nieuwe afspraak gemaakt.

Rating: 3.3513513513514 sterren
37 stemmen